Thread: lost in France
View Single Post
Old 09-26-2011, 07:39 PM   #4
yaahl
Sg̱aaga g̱uu hla.

yaahl's Avatar

Items Treasure ChestElephantGuitarPresent
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
yaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond repute
yaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond reputeyaahl has a reputation beyond repute
Credits: 0.00
Savings: 0.00
Quote:
Originally Posted by jef white flag View Post
well
58 persons have read this and nobady replied.
OK

I feel very clumbsy because :
- the laguage is english
- I'm not used to forums
- I know I speak too much.

sorry
Bonjour Jef, Il ya un peu de nous qui parler, lire et écrire le français ici, donc n'hésitez pas à écrire en français vous-même. Alors quand vous dites que vous avez une âme rouge dans le corps d'un homme blanc qu'entendez-vous exactement?

Votre idéalisation de la Première nation des gens viennent de livres ou de films? Pensez-vous que nous sommes toujours courir autour des plumes d'usure et facepaint?

J'espère vraiment que vous n'êtes pas un de ces adeptes du New Age.

Edité pour ajouter, mes excuses si mon français est un campagnard, je parle avec un accent québécois Yukon.
yaahl is offline   Reply With Quote Share with Facebook