Register Groups Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Forum Home - Go Back > Pow Wow Arena > Pow Wow Talk Red Mountain Eagle Results!!!!!! Red Mountain Eagle Results!!!!!!

Reply LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 11-09-2004, 09:54 PM   #21
woohooo!! yeah!!
 
step_2_da_side's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
Join Date: Dec 2003
Location: aye-Z
Posts: 2,683
Credits: 0.00
Savings: 0.00
:rofl2: @ stretched legs!!! :rofl2:

Sham ... what if we flashed u??? :Naughty ayes!! *LMAO* jk
step_2_da_side is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-09-2004, 11:11 PM   #22
Dineth Hearth Throth
 
BurBz's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
Join Date: Jun 2001
Location: AZ
Posts: 13,918
Credits: 22.00
Savings: 1.00
Quote:
Originally Posted by *-merk-*
wheres nonerz and her pinons?? :Chatter
LMAO...she was all..i have to go back and get some more!!! shamz.. you need to take some pinons to nonerz this weekend!! :Chatter

Quote:
Originally Posted by *-merk-*
burbs .. what aboat when u were stretchin out yer legs?? LMAO!!
omg! LMAO i forgot about that! lmao!!!!!!! :rofl2: chewy's all...char! give me sexy...be an animal!..LMAO.. all sprawled out! LMAO.. gawwddd.. makes me wonder what people thought of us around where we were sitting! LMAO... chewy..all ready to take a pic too! LMAO :lol2: :50:

Quote:
Originally Posted by *-merk-*
the 16 candles thing cracked me up. and... "SPIKE DONT CARE" :rofl2: :rofl2: omg!! goot times goot times
LMAO!!! SPIKE DONT CARE! :rofl2: geeeezzz......too funny... lmao 16 candles...near was it ardell?? :Chatter...
BurBz is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-10-2004, 01:01 AM   #23
woohooo!! yeah!!
 
step_2_da_side's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
Join Date: Dec 2003
Location: aye-Z
Posts: 2,683
Credits: 0.00
Savings: 0.00
:rofl2: @ "you're an animal!" I forgot all about that!!
darnit .... only if it got darker quicker on Sunday ... no rounds accounted for then, *LMAO* Char was all "I only do rounds at night :Naughty " *LOL*
step_2_da_side is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-10-2004, 12:07 PM   #24
PowWows.com Addicts
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute
~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute
Join Date: Dec 2001
Location: Kinlani, Az.
Posts: 2,284
Credits: 0.00
Savings: 0.00
:rofl2: dang, and here i was all stuck behind square top and redhorse.. T8 and I made a couple rounds.. then we got tired and sat back down.. we're all "we're too old for this.. let's go sit down" *ROFLMAO*

Wut is Nonerz addicted to pinions now? *L*
__________________
"Smile If U's A Hottie" :50:

"Good Better Best Never Let It Rest Until The Good Is Better And The Better Is Best" :D
~*~Xammy~*~ is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-10-2004, 12:35 PM   #25
Dineth Hearth Throth
 
BurBz's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
Join Date: Jun 2001
Location: AZ
Posts: 13,918
Credits: 22.00
Savings: 1.00
yessssss....take some pinions to nonerz this weekend! :Chatter... she's all.. i gotta go back today (sunday) to get some more pinions! LMAO... and the girl never even came back! LMAO :lol2: :Chatter

shamz...send her a whole big blue bird sack of pinons for her wedding gift! LMAO
BurBz is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-10-2004, 12:47 PM   #26
PowWows.com Addicts
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute
~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute~*~Xammy~*~ has a reputation beyond repute
Join Date: Dec 2001
Location: Kinlani, Az.
Posts: 2,284
Credits: 0.00
Savings: 0.00
:rofl2: She's all shaking and have a break down for pinions huh? I guess Steve is rubbing off on her :rofl2: i mean.. :rofl2: haha that didn't sound right!!!
__________________
"Smile If U's A Hottie" :50:

"Good Better Best Never Let It Rest Until The Good Is Better And The Better Is Best" :D
~*~Xammy~*~ is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-10-2004, 12:56 PM   #27
Dineth Hearth Throth
 
BurBz's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
Join Date: Jun 2001
Location: AZ
Posts: 13,918
Credits: 22.00
Savings: 1.00
LMAO!!!! OOOOHHHHHH :rofl2::rofl2: does not sound right at all!!! nope nope! LMAO :lol2:
BurBz is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-10-2004, 10:01 PM   #28
Registered User
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
NCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond reputeNCheyGirl21 has a reputation beyond repute
Join Date: Aug 2004
Location: Michigan
Posts: 673
Blog Entries: 2
Credits: 0.00
Savings: 0.00
Congrats to the winners!!
NCheyGirl21 is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-11-2004, 01:32 AM   #29
woohooo!! yeah!!
 
step_2_da_side's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
Join Date: Dec 2003
Location: aye-Z
Posts: 2,683
Credits: 0.00
Savings: 0.00
dang... a blue bird bag full of nutz .. :rofl2: now that's luv!! :Naughty :rofl2: !! JK *LOL* uhh... back to the pw.

so I went into my staffing agency today, and the lady who's gonna hook me up with a jobby job is the aunt of one of the kids who placed! NICE huh? *L*
step_2_da_side is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-11-2004, 12:49 PM   #30
Dineth Hearth Throth
 
BurBz's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
BurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond reputeBurBz has a reputation beyond repute
Join Date: Jun 2001
Location: AZ
Posts: 13,918
Credits: 22.00
Savings: 1.00
lmao! chewy..ur all ummm back to the pw! lmao...well wow!!! were you all I WAS THERE!!!! :Chatter

haha.. mel all stretching out before she went on her rounds.. stretching her arms.. her legs! LMAO :50:
BurBz is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-13-2004, 11:30 PM   #31
Dansin reel goot!
 
RedGrassdancer's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
RedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond reputeRedGrassdancer has a reputation beyond repute
Join Date: Nov 2003
Location: n my own T P
Posts: 226
Credits: 0.00
Savings: 0.00
Hey Berry Goot Job in writing them down, this is like the most complete results that has been ever posted. It's always like ummm...???? 3rd place, ...I think it was so and so....but wait.....yada yada. But excellent job here, keep it up, maybe you'll become the official powwow results writer for this website. KEWL BEANS!!!
__________________

"Dance me outside...??"
RedGrassdancer is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Old 11-14-2004, 11:54 AM   #32
woohooo!! yeah!!
 
step_2_da_side's Avatar
 
User InfoThanks / Tagging InfoGifts / Achievements / AwardsvBActivity Stats
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
step_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond reputestep_2_da_side has a reputation beyond repute
Join Date: Dec 2003
Location: aye-Z
Posts: 2,683
Credits: 0.00
Savings: 0.00
Quote:
Originally Posted by RedGrassdancer
Hey Berry Goot Job in writing them down, this is like the most complete results that has been ever posted. But excellent job here, keep it up, maybe you'll become the official powwow results writer for this website. KEWL BEANS!!!
Don't give these guys any ideas :NoNo *LOL* I don't even hit all the big pws :Cry but thanks :D *LOL*
step_2_da_side is offline   Reply With Quote Share with Facebook
Sponsored Links
Reply

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Eagle Plumes eaglevoice.net Fancy Shawl Dancing 31 11-10-2015 05:11 PM
Using eagle feathers as hackle bustle spikes? grayback Fancy Feather Dancing 14 06-25-2013 09:45 PM
Contest Pow Wow Results Paul G News and Announcements 0 11-21-2002 10:15 PM
Eastern Eagle good or average? fallendancer Pow Wow Singing 9 09-17-2002 06:55 PM

    

Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

Join PowWows.com Today!

Your Guide to Native American Pow Wows Since 1996

Register For Free

Enjoy the benefits of being a member of PowWows.com!

Join our Native American online community focused on Pow Wow singing, dancing, crafts, Native American music, Native American videos, and more.

Add your Pow Wow to our Calendar

Share your photos and videos

Play games, enter contests, and much more!






New Threads

Pow Wow Calendar Search

 
Month: Year:

Location:

Videos

Featured Articles

Dance Styles

Crafts

Gallery