PowWows.com Forums - Native American Culture

PowWows.com Forums - Native American Culture (http://forums.powwows.com/)
-   Pow Wow Talk (http://forums.powwows.com/f11/)
-   -   Who is gonna be at NABI 2010? (http://forums.powwows.com/f11/who-gonna-nabi-2010-a-52783/)

xTekno 08-20-2009 05:32 PM

Who is gonna be at NABI 2010?
 
Who do you think will be the Host Drums? Pick one for the Northern and one for the Southern.

lbgood 08-21-2009 01:40 PM

.

xTekno 08-21-2009 02:27 PM

Quote:

Originally Posted by lbgood (Post 1334718)
Does anybody know the dates? I will probably be there as I will in Arizona attending grad school.

April 15-18, 2010

kiyaanii mom 08-21-2009 03:30 PM

Isn't that during ASU?

xTekno 08-21-2009 05:29 PM

Quote:

Originally Posted by kiyaanii mom (Post 1334763)
Isn't that during ASU?

It is during the same time frame ... don't know what is going on with ASU, maybe earlier, later, or 2009 was the last one.

50cal 08-24-2009 02:30 PM

http://www.nabihoops.com/chasingthes...0_back_web.jpg

xTekno 08-24-2009 03:54 PM

Quote:

Originally Posted by 50cal (Post 1335044)

It was fun while it lasted, eh? But NC and TH were clearly ahead early on. MNX and YB were right behind.

kiyaanii mom 08-24-2009 04:45 PM

So 50 ... take it you got it right them....:lol:

xTekno 08-24-2009 05:22 PM

Quote:

Originally Posted by kiyaanii mom (Post 1335076)
So 50 ... take it you got it right them....:lol:

captain knew from the beginning too.

btw, k-mom, did u go 2 Ute Mtn?

kiyaanii mom 08-25-2009 03:51 PM

Quote:

Originally Posted by Ta'neeszahnii Techno (Post 1335086)
captain knew from the beginning too.

btw, k-mom, did u go 2 Ute Mtn?

We went Saturday. Got there about 5PM. Ate dinner at the buffet. Went to the powwow during grand entry... THEN this HUGE dust storm blew in... We left before they finished the enter tribals... :lol:

sltate 09-03-2009 11:11 AM

no age group splits???? Geez.....

sate_bo_hone 09-09-2009 03:45 PM

Dang
 
sltate...yeah i was wondering the same thing...very interesting...

superndngyrl 09-10-2009 12:22 AM

Quote:

Originally Posted by lbgood (Post 1334718)
Does anybody know the dates? I will probably be there as I will in Arizona attending grad school.

Oh NO! Arizona look out! :D

lbgood 09-10-2009 03:32 AM

.

jed 09-11-2009 11:05 AM

Quote:

Originally Posted by sltate (Post 1337062)
no age group splits???? Geez.....

Bet this is a preliminary flier. 5 bux says that they come out with an updated flier at a later date. Think about it...no Golden Age?

kiyaanii mom 09-14-2009 01:28 PM

Quote:

Originally Posted by jed (Post 1338203)
Bet this is a preliminary flier. 5 bux says that they come out with an updated flier at a later date. Think about it...no Golden Age?

LOL... it better get fixed soon or all the gmas and gpas are gonna boycott!!!:eek:

:hysterica :hysterica

injunboy 09-15-2009 01:29 AM

haha o mann and how thay gonna do that?

Rezkat33az 12-28-2009 04:24 AM

Boycott nabi
 
They DID move it to Feb. 19-21- the same time as Avi in Laughlin & 2 other pow-wows. And there ISNT any age splits! They charge too much to get in & they fouled up the tabulations last year- people who were voted for numerous times on the ballots & had ALL their Grand Entry points DIDNT PLACE! The Tabulators threw out perfectly GOOD ballots because they confused themselves so bad that they couldnt fix it. Also, they do not have any bottled water for the dancers and you CANT bring in your own food- you MUST buy expensive food from the stadium vendors. I suggest going to Avi- a NON PROFIT community based pow-wow, that is put on for the PEOPLE, not profit! Avi supplies free bottled water, coffee, tea and other refreshments to all visitors & dancers. Avi also has free admission and tons of parking & low pow-wow rates at the hotel. Sacaton also moved their pow-wow to that same weekend- havent heard anything other than that.
GO TO AVI!

sneek a peek 12-29-2009 12:09 AM

theres age split 40 to 60.. i think this powwow is going to be a good one.. they have a new tabulator.. he a good one.. i know he does lots of powwow.. i know midnight is going to do a cd there.. i hope yall come and check it out... and with a drums like northern cree and thunderhill and the headstaff that they got you know this powwow is going to rock...


All times are GMT -4. The time now is 04:19 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1
Copyright 2006, PowWows.com, LLC