PowWows.com Forums - Native American Culture

PowWows.com Forums - Native American Culture (http://forums.powwows.com/)
-   Chit Chat (http://forums.powwows.com/f34/)
-   -   Don Burnstick's 16 Thing's Women Don't Know About Native Men (http://forums.powwows.com/f34/don-burnstick-s-16-thing-s-women-don-t-know-about-native-men-14210/)

Crow_hunny_420 10-08-2003 09:55 PM

Don Burnstick's 16 Thing's Women Don't Know About Native Men
 
Don Burnstick's 16 Thing's Women Don't Know About Native Men

1..Native Men think celibacy is a vegetable
2..Native Men think that polygamy isn't a bad idea
3..Native Men think that to be a body builder you have to go to jail
4..Native Men think pot bellys are sexy
5..Native Men really think they have nice asses
6..Native Men think if my wife is working, I don't have too
7..Native Men think having a cousin on the council is "being connected"
8..Native Men think its ok to live with your parents at 30
9..If trained, Native Men make good husbands
10..Native Men think women squinting at BINGO is sexy
11..Native Men really think hygiene is a dog in Africa
12..Native Men think living off your wife's welfare is okay
13..Native Men really think police are after them
14..Native Men think "deadbeat dad" is a native word
15..Native Men think its OKAY to date a girl whose parents are the same
age as he is
16..Native Men think honesty is a Woman's job

saukpuppet 10-09-2003 12:15 AM

:lol2:

Crow_hunny_420 10-09-2003 12:47 AM

Goot one huh ;) :rofl:

saukpuppet 10-09-2003 12:53 AM

yeah thats funny...and true!!

Crow_hunny_420 10-09-2003 12:57 AM

yup i saw that and was like :rofl2: :rofl2:

*Kwe_Zee* 10-09-2003 02:11 AM

That guy is CUHRAYZAY! LOL. I saw him on tape one time saying, "If you've been married three times and have the same in-laws, you might be ...... Ojibwe!" LOL.... everyone was bustin' out laffin'. Daaang :p

MeezeeKwe 10-09-2003 10:01 AM

#6.----lol....that is sooo true!

superndngyrl 10-09-2003 10:06 AM

goot ones! :10:

eyesrbrown4areason 10-09-2003 10:22 AM

:clap:

JOHN REDCORN 10-09-2003 11:53 AM

I am not yet housebroken ! would anyone be willin to train me.

Pony 10-09-2003 11:59 AM

Quote:

Originally posted by JOHN REDCORN
I am not yet housebroken ! would anyone be willin to train me.
Depends on how bad you are!

Crow_hunny_420 10-10-2003 01:31 AM

Quote:

Originally posted by JOHN REDCORN
I am not yet housebroken ! would anyone be willin to train me.

Im always up for a challenge :devil

saukpuppet 10-10-2003 02:06 AM

first of all john redcorn...u have to stop massaging white women:D

ladylum714 10-10-2003 04:44 PM

:Thumbs :clap: :lol:

Awful_Mnom_Woman 10-10-2003 04:48 PM

geez, spoze I gotta go out and buy his CD now...whats the name??? anyone know?

Crow_hunny_420 10-10-2003 04:54 PM

Quote:

Originally posted by Awful_Mnom_Woman
geez, spoze I gotta go out and buy his CD now...whats the name??? anyone know?

umm sorry i dunno :eek: :p

biggulp 10-10-2003 05:03 PM

Quote:

Originally posted by Awful_Mnom_Woman
geez, spoze I gotta go out and buy his CD now...whats the name??? anyone know?
I dont know what the new CD is called. I have one called Redskin and that one is crazy too...

tradish_wiyan 10-13-2003 01:54 PM

:D :Tongue

AngelFeather 09-08-2004 04:15 PM

LMAO hahahaha....
So true.. thats all I can say.
Read the 16 things to hubby and he didnt know whether to laugh or be offended.. LOL.. I laughed of course.. and then he said well I DO have a nice ***... rofl...
AngelFeather

ojibwaysweetie 09-09-2004 12:26 AM

Donny Burnstick is awesome....I just luff him and want him to be my neechimoose!

*L*


All times are GMT -4. The time now is 01:02 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1
Copyright 2006, PowWows.com, LLC