PowWows.com Forums - Native American Culture

PowWows.com Forums - Native American Culture (http://forums.powwows.com/)
-   Chit Chat (http://forums.powwows.com/f34/)
-   -   Oklahoma Thread: Goot Men and goot looking women (http://forums.powwows.com/f34/oklahoma-thread-goot-men-goot-looking-women-20011/)

CandaePrincess 06-01-2004 03:49 PM

Oklahoma Thread: Goot Men and goot looking women
 
Oklahoma: Cooking out, floating down the river, hot summers, red dirt, 49's, corn soup, frybread as big as your head!, sokfi, meat pies, drums pounding, singing so good it makes the birds listen, and of course pow wows!
Goot looking men who'll sing all night to make you his, and goot looking women so beautiful, you're grateful God created them. WooooHoooo! This thread is for Oklahoma Indians and those who are Oklahoma Indians by heart.
If you know there's more than one meaning to "aye", "wee", "whay", "buh", "chyna", "shay", "ennit", "yee" and "weechaa", then you know what being an Okie Indin is!!!
If ya know of any dances or native happenings in your area, post em here! If ya want to makes comments about something in Oklahoma, post em here! If ya wanna ask superndngyrl or euchee4life out, well....don't post it here! *L*
But you got a topic??? Let's here it!!!!!! AND PLEASE DON'T HATE. WE CAN'T HELP THAT WE LOVE IT HERE!!!


:indian1: <----Plains Indin.....whayyy

NDNKIDZ 06-01-2004 03:55 PM

HAHAHAHAHAHAHA thanks Candae Princess love the topic..:)

Kio-Manche 06-01-2004 04:14 PM

Quote:

Originally Posted by CandaePrincess
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=Navy]Oklahoma: Cooking out, floating down the river, hot summers, red dirt, 49's, corn soup, frybread as big as your head!, sokfi, meat pies, drums pounding, singing so good it makes the birds listen, and of course pow wows!
Goot looking men who'll sing all night to make you his, and goot looking women so beautiful, you're grateful God created them. WooooHoooo!
:indian1: <----Plains Indin.....whayyy

I love it! Don't forget the prairie sunsets, with that red haze that floats above the powwow ground about 7pm.... LOL corn soup, and don't forget the snow cones, makes all them indian kids have red lips! LOL... You know what the worst part of powwow season in Oklahoma is? Monday through Thursday! Goot thing we got powwows.com to get us by. Good times!! Thanks Candae! Good Thread!!!!
P.S. Went down West of Carnegie on Memorial Day, or I might of seen you at White Eagle. Thanks for the information anyway!!

Mato Winyan 06-01-2004 04:16 PM

Quote:

Originally Posted by CandaePrincess
Oklahoma: Goot looking men who'll sing all night to make you his, and goot looking women so beautiful, you're grateful God created them.

Ain't no such thing is there? Somebody put crack in your cheerios? :taunting::rofl2: :10:



Quote:

Originally Posted by CandaePrincess
AND PLEASE DON'T HATE. WE CAN'T HELP THAT WE LOVE IT HERE!!!

:JawDrop.... hate... me never! Who would hate okies? :Tongue


Quote:

:indian1: <----Plains Indin.....whayyy
:eek: WTF?? :Thinking

Mato Winyan 06-01-2004 04:18 PM

Quote:

Originally Posted by NDNKIDZ
HAHAHAHAHAHAHA thanks Candae Princess love the topic..:)

:rofl2: you would :D

CandaePrincess 06-01-2004 04:21 PM

Quote:

Originally Posted by Mato Winyan
Ain't no such thing is there? Somebody put crack in your cheerios? :taunting::rofl2: :10:





:JawDrop.... hate... me never! Who would hate okies? :Tongue




:eek: WTF?? :Thinking



MATO!!! :taunting:

She got her heart broken by one.....it's a sad thing to see....
WHAYYYYY!!!!!! :) :Wave:

Mato Winyan 06-01-2004 04:29 PM

:10: :taunting:

Kio-Manche 06-01-2004 04:30 PM

Quote:

Originally Posted by Mato Winyan
Ain't no such thing is there? Somebody put crack in your cheerios? :taunting::rofl2: :10:





:JawDrop.... hate... me never! Who would hate okies? :Tongue




:eek: WTF?? :Thinking

Dang!!! Mato! :taunting: Don't hate us cause we're so keen! We really do love yankees! :tongue11: The Red Dirt Thread!!! Candae, your getting some points from me for this one..

ogapahndn 06-01-2004 04:31 PM

Hey, ya forgot the grape dumplings!!

CandaePrincess 06-01-2004 04:35 PM

AAAAAAAAHHHHHHHHHH NNOOOOO I remembered them and forgot to put them in the thread....man i thought of those!!! SOOOOO GOOOT!!!!!!!!!!

CandaePrincess 06-01-2004 04:37 PM

Quote:

Originally Posted by Numunu1971
Dang!!! Mato! :taunting: Don't hate us cause we're so keen! We really do love yankees! :tongue11: The Red Dirt Thread!!! Candae, your getting some points from me for this one..

Thanks Numunu!!!! Appreciate it! Just wanted to have a little thread for us Okies who may have nothing much to talk about but can go post somewhere and know someone will relate!!! *LOL*

BurBz 06-01-2004 04:54 PM

Quote:

Originally Posted by Mato Winyan


:eek: WTF?? :Thinking


*LMAO* you're all...plain is boring *L* :rofl2:

ojibwaysweetie 06-01-2004 05:49 PM

there are goot lookin men in OK! I sawn one. lmao

Dazzle_me_now 06-01-2004 06:01 PM

zaime thay!!! *LOL*



:rofl2:

step_2_da_side 06-01-2004 06:43 PM

I know of one good thing in OK :Naughty (shhh!! don't tell, Genie!) *LOL*

Dazzle_me_now 06-01-2004 07:11 PM

woohoo!!! work it!!! :31:



wait.. can nuns think like that?? *L*

JK :huddle:

step_2_da_side 06-01-2004 07:21 PM

:lol: I'm talkin about the Sooners!! :p

BurBz 06-01-2004 07:36 PM

Quote:

Originally Posted by Dazzle_me_now
woohoo!!! work it!!! :31:



wait.. can nuns think like that?? *L*

JK :huddle:

maybe they can...if they ummmm have the urge *L* :rofl2:


:p JK

Dazzle_me_now 06-01-2004 07:38 PM

Quote:

Originally Posted by step_2_da_side
:lol: I'm talkin about the Sooners!! :p

i know!!!

thas what i'm talking about!!!!!






















;)

Dazzle_me_now 06-01-2004 07:41 PM

Quote:

Originally Posted by Burberrilish
maybe they can...if they ummmm have the urge *L* :rofl2:


:p JK

I guess we'll have to ask a full fledged nun!!!

:D


All times are GMT -4. The time now is 08:14 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1
Copyright 2006, PowWows.com, LLC