Register Groups Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 37
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Twobraidzz
Forum: Cloth Dancing 04-21-2008, 04:38 PM
Replies: 1
Views: 1,441
Posted By Twobraidzz
Not sure if this is a reply but actually I just...

Not sure if this is a reply but actually I just wanted to know if you are wearing a elks teeth buckskin dress do you wear a breastplate or not? I have seen some women wearinng a breastplate with...
Forum: Buckskin Dancing 04-08-2006, 02:21 AM
Replies: 22
Views: 2,972
Posted By Twobraidzz
Cookie Cookie Cookie

MMMMMMMMMMMm I love them chocolate mint ones!!
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2006, 10:11 PM
Replies: 22
Views: 2,972
Posted By Twobraidzz
Angie Bunz?

Is she the gal who keeps putting up her cloth Northern dress up in Ebay? I keep seeing the same ol dress in there made to look like buckskin but is all cloth, either she has more then one of these...
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2006, 11:39 AM
Replies: 22
Views: 2,972
Posted By Twobraidzz
Nez Campfire Girl

I didnt know Nez Perce had Camp Fire Girls, maybe they had Brownies to, or maybe it belonged to a Camp fire Girl Captive,, hey that sounds more like it huh? Ya neva know.
Forum: Buckskin Dancing 04-05-2006, 08:31 PM
Replies: 22
Views: 2,972
Posted By Twobraidzz
Hey Now!

Dammit now you guys messed me up I was going to bid on this dress until I read all your post!! Ayeeeeee... lol,, I really do not know what people are thinking when they do things like this but like...
Forum: Chit Chat 08-17-2004, 06:56 PM
Replies: 262
Views: 11,789
Posted By Twobraidzz
Talking HELL YEAH,, :rtf: maybe I still got the hots for...

HELL YEAH,, :rtf: maybe I still got the hots for him!! I have to realease it somewheres.... :explode: LOL!! cause I am leaving snail tracks here,, :rofl: ewwwwwwwwwww shut me up!! :34: LOL ...
Forum: Chit Chat 08-17-2004, 06:35 PM
Replies: 239
Views: 11,654
Posted By Twobraidzz
Talking Hey ndnboy maybe you shoulda acted like you was...

Hey ndnboy maybe you shoulda acted like you was dodging the bullets,, LMAO!! or faked like he shot you and you was dying,,, LOL ok ok I am cracking myself up..
Forum: Chit Chat 08-17-2004, 06:26 PM
Replies: 262
Views: 11,789
Posted By Twobraidzz
Talking ok my crush lasted only a week.

--------------------------------------------------------------------------------
Okkkkkkkkkkkkk my crush lasted a week, as I kept daydreaming about it, I was Headlady dancer at a powwow bout a week...
Forum: Chit Chat 08-17-2004, 06:08 PM
Replies: 239
Views: 11,654
Posted By Twobraidzz
Talking Okkkkkkkkkkkkk not the craziest but fun I would...

Okkkkkkkkkkkkk not the craziest but fun I would say,, I was Headlady dancer at a powwow bout a week ago,, anyways,, the drum asked me "hey is that Gary Farmer over there?" All of them being to shy...
Forum: Introductions 05-05-2004, 02:55 PM
Replies: 13
Views: 529
Posted By Twobraidzz
Danngggg ok,, I will be looking for ya!! ...

Danngggg ok,, I will be looking for ya!! :taunting:
Forum: Introductions 05-03-2004, 02:20 PM
Replies: 13
Views: 529
Posted By Twobraidzz
Hey back at ya in AZ! Gonna be there this July...

Hey back at ya in AZ! Gonna be there this July maybe I will see you on the Highway!! LOL :rainbw:

later,
Two
Forum: Introductions 04-26-2004, 02:14 PM
Replies: 13
Views: 529
Posted By Twobraidzz
Talking Okkk will doo!

Okkk will doo!
Forum: Chit Chat 04-11-2004, 01:17 AM
Replies: 239
Views: 11,654
Posted By Twobraidzz
Thumbs up Pounce, jump, bamm,,, ayeee lol, as for looking...

Pounce, jump, bamm,,, ayeee lol, as for looking white well, I know a fancy shawl dancer,, she has blonde hair blue eyes and light skin, part white yes but she was Diegeno, when she first started...
Forum: Buckskin Dancing 04-07-2004, 03:04 PM
Replies: 30
Views: 3,656
Posted By Twobraidzz
Wink You know one thing I have noticed is that they...

You know one thing I have noticed is that they dont care, nothing is sacred or special not even the religion unless of course IF We had a mascot dressed up as Jesus, or we dug up their cementairies,...
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2004, 07:21 PM
Replies: 50
Views: 6,023
Posted By Twobraidzz
:10: yup or hey gotta lift your top to see if its...

:10: yup or hey gotta lift your top to see if its canvas, whoo whoo, its ok its in the new rule book! All in all though I do think there has gotta be some kinda of leather on the dress if your gonna...
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2004, 06:45 PM
Replies: 8
Views: 2,737
Posted By Twobraidzz
:bee: I think its called Sarcasm... :rainbw:

:bee:
I think its called Sarcasm... :rainbw:
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2004, 04:20 PM
Replies: 8
Views: 2,737
Posted By Twobraidzz
:rainbw: You made a GREAT point there . ...

:rainbw:
You made a GREAT point there .

(I think a woman should be judged mostly on their dancing and participation, and less on their regalia anyhow.)

I have seen some dress's that are so...
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2004, 03:58 PM
Replies: 30
Views: 3,656
Posted By Twobraidzz
:lol: Is that what your gonna start calling...

:lol:
Is that what your gonna start calling your dress? Two birds with one stone! :clap: way to funny! Ok now I guess I gotta think of one,,, hmmmm thinking thnking :flaming: ,,, oh damm I...
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2004, 01:22 PM
Replies: 30
Views: 3,656
Posted By Twobraidzz
[QUOTE=klamathdancer] Ok I got in,,,...

[QUOTE=klamathdancer]


Ok I got in,,, DAYUMMMMMMMMMMMM!! I like Spirit 1
hahahahahha! Dress's with names? ok who out there has named their dress?? And Whispering Wind actuallly let her put...
Forum: Buckskin Dancing 04-06-2004, 12:14 PM
Replies: 30
Views: 3,656
Posted By Twobraidzz
OK for some reason I couldnt get in,, it Kept...

OK for some reason I couldnt get in,, it Kept saying Website not responding!! Well I guess there is really a reason for everything!! lol.

But I will say that one nite on the tube while I was...
Forum: Buckskin Dancing 04-05-2004, 09:34 PM
Replies: 30
Views: 3,656
Posted By Twobraidzz
Talking Hey I dressed up like a old Sicillian Grandma one...

Hey I dressed up like a old Sicillian Grandma one time for Halloween ,, hmm I wonder if I was devauling Sicillian Grandma's all over the world? :rofl: Actually when I see these women dressed llike...
Forum: Introductions 04-05-2004, 01:02 PM
Replies: 13
Views: 529
Posted By Twobraidzz
Talking Dont pull on my Braidzz unless you ask.

:explode: Ok I am new and I am not! Seems I am postin more is all, and I never have introduced myself,, What do you say in this introduction,,??

umm I am 5'9 124 lbs 38 -22 -38...
Forum: Buckskin Dancing 04-05-2004, 12:24 PM
Replies: 8
Views: 2,737
Posted By Twobraidzz
Question Okkkk .... that was a good two cents worth. ...

Okkkk .... that was a good two cents worth. :explode: LIKE BAMM TO THE POINT, BUT what about the women who bead the entire top on Canvas, and you cant tell unless you go up to them and lift their...
Forum: Buckskin Dancing 04-05-2004, 01:19 AM
Replies: 8
Views: 2,737
Posted By Twobraidzz
Question Is it Cloth or is it Buckskin?

OK ladies,, this has been asked before but now I have seen even more of it,, If you are dancing buckskin shouldnt your dress at least have some leather somewhere on the dress?
I just went to a...
Forum: Chit Chat 04-05-2004, 12:55 AM
Replies: 239
Views: 11,654
Posted By Twobraidzz
HEY I SEEN HER TOO!! yup only she was dressed up...

HEY I SEEN HER TOO!! yup only she was dressed up like Pocahauntus from the Disney movie,, yeah you know the one strap shoulder,short mid thigh dress that looks kinda like Wilma from the Flinstones...
Showing results 1 to 25 of 37

 
Forum Jump

    

Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

Join PowWows.com Today!

Your Guide to Native American Pow Wows Since 1996

Register For Free

Enjoy the benefits of being a member of PowWows.com!

Join our Native American online community focused on Pow Wow singing, dancing, crafts, Native American music, Native American videos, and more.

Add your Pow Wow to our Calendar

Share your photos and videos

Play games, enter contests, and much more!






New Threads

Pow Wow Calendar Search

 
Month: Year:

Location:
Facebook Profile Images

Videos

Featured Articles

Dance Styles

Crafts

Gallery