Register Groups Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.11 seconds.
Search: Posts Made By: Asgaya_Gigagei
Forum: Games and Polls 10-19-2009, 09:48 AM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
Sup my old friends!!! Dontcha hate it when i come...

Sup my old friends!!! Dontcha hate it when i come n go with this win :)
Forum: Games and Polls 08-20-2009, 12:03 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
I remember you! How could I forget? :) Cuz I win!

I remember you! How could I forget? :) Cuz I win!
Forum: Pow Wow Trip Reports 08-19-2009, 11:12 AM
Replies: 17
Views: 5,113
Posted By Asgaya_Gigagei
I understand why people get disappointed at the...

I understand why people get disappointed at the AIA, its a downward spiral. Every time one gets dissapointed they dont go back and again, they lose a patron and supporter. Unless it gets more support...
Forum: Chit Chat 01-29-2009, 04:44 PM
Replies: 48,004
Sticky: Redhorse cafe
Views: 1,664,806
Posted By Asgaya_Gigagei
You Bet Brother! Thank You! And I will Keep...

You Bet Brother! Thank You! And I will Keep buying your Bullets too!

I did like the rustic flavour of the Red Horse as she was ;)
So Ill leave the remodel up to you. I want to do the sign :)
Forum: Games and Polls 01-26-2009, 02:09 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
its the once in a while Email I get that prompts...

its the once in a while Email I get that prompts me to jump in and say hi to everyone lol. Been slap busy at work and life and tend to forget to drop in I feel bad for it too. Yall have fun winning...
Forum: Games and Polls 12-30-2008, 08:29 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
hey hey cany catch me im the stinky cheese man Ha...

hey hey cany catch me im the stinky cheese man Ha I win
Forum: Games and Polls 12-30-2008, 05:27 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
ooooooo fiesty! LOL [Lays down a buncha banana...

ooooooo fiesty! LOL [Lays down a buncha banana peals] Im sorry I should have never tried to take on the best of the best of the best Loooooser hahahaha LOL naw im kidding. Ill let you win, go ahead,...
Forum: Games and Polls 12-30-2008, 03:52 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
Shhhhh real quick like, I win :P Hi everyone. I...

Shhhhh real quick like, I win :P Hi everyone. I have been super busy with the holidays and signs and graphics flutes and websites man its getting rough for me time and everyone else time lol. Oh well...
Forum: Chit Chat 12-30-2008, 02:51 PM
Replies: 3,604
Views: 151,892
Posted By Asgaya_Gigagei
finding that as soon as I opened a facebook i had...

finding that as soon as I opened a facebook i had more friends than i had thought. It was good.
Forum: Chit Chat 12-29-2008, 12:02 PM
Replies: 48,004
Sticky: Redhorse cafe
Views: 1,664,806
Posted By Asgaya_Gigagei
woot woot sounds good to me Ill drop in.

woot woot sounds good to me Ill drop in.
Forum: Chit Chat 12-19-2008, 05:55 PM
Replies: 48,004
Sticky: Redhorse cafe
Views: 1,664,806
Posted By Asgaya_Gigagei
OH SNAP! MMMMM MM! Hook me up hot...

OH SNAP! MMMMM MM! Hook me up hot stuff!
Forum: Games and Polls 12-06-2008, 10:31 AM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
Hey Beautiful how u doin ;) Missin ya over here. ...

Hey Beautiful how u doin ;) Missin ya over here.

so If i win Ill share the winnings with ya ;)
Forum: Chit Chat 12-05-2008, 02:41 PM
Replies: 3,206
Views: 110,851
Posted By Asgaya_Gigagei
Fighting Pointlessly over the hardships that we...

Fighting Pointlessly over the hardships that we have and knowing full well of the harder-ships of others.
Forum: Chit Chat 12-05-2008, 02:40 PM
Replies: 48,004
Sticky: Redhorse cafe
Views: 1,664,806
Posted By Asgaya_Gigagei
coming right up ;) and Mee 2!!!

coming right up ;) and Mee 2!!!
Forum: Games and Polls 11-27-2008, 12:10 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
hey hey yall happy thanksgimmie! I hope you all...

hey hey yall happy thanksgimmie! I hope you all are well and have a great day. I love ya all see ya you buncha winners!
Forum: Games and Polls 11-26-2008, 04:32 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
lol yep on top of this post for sure ;)

lol yep on top of this post for sure ;)
Forum: Games and Polls 11-26-2008, 02:26 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
hi ya :) hows things? You lookin to win then you...

hi ya :) hows things? You lookin to win then you have congradulations you rock. :D
Forum: Games and Polls 11-22-2008, 12:36 AM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
Hi ya everyone : Slap Busy Up in my wrorld. I...

Hi ya everyone : Slap Busy Up in my wrorld. I wish it was enough to hire you all and make killa cash for you all. luv yall see ya soon after you finish this race and im already there! ...
Forum: Chit Chat 11-21-2008, 10:41 AM
Replies: 48,004
Sticky: Redhorse cafe
Views: 1,664,806
Posted By Asgaya_Gigagei
yeah for sure lol. I myself have just breazed in...

yeah for sure lol. I myself have just breazed in for a hot cup of joe and and hunk of frybread. [ drops a wad a of twenties on the counter ] See ya :)
Forum: Games and Polls 11-07-2008, 01:53 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
Take Care Be safe. :) You won last time now it my...

Take Care Be safe. :) You won last time now it my turn
Forum: Games and Polls 11-06-2008, 08:36 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
Naw I win ;)

Naw I win ;)
Forum: Games and Polls 11-06-2008, 09:30 AM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
Hi Kids I win this time But I really wanted to...

Hi Kids I win this time But I really wanted to say hey hey and hi ya and hello and all this. Take care :)
Forum: Chit Chat 11-05-2008, 08:15 PM
Replies: 48,004
Sticky: Redhorse cafe
Views: 1,664,806
Posted By Asgaya_Gigagei
Hi ya Wyo, thanks for keeping the doors open for...

Hi ya Wyo, thanks for keeping the doors open for me this late. I say slow and thorough.
Forum: Games and Polls 11-04-2008, 11:32 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
lol you sure are :) Started a new page so it has...

lol you sure are :) Started a new page so it has to be good :)
congradulations :) To me! cuz I win!
Forum: Games and Polls 11-03-2008, 11:10 PM
Replies: 63,553
Views: 2,129,035
Posted By Asgaya_Gigagei
well I beat that game and now im off to bed, You...

well I beat that game and now im off to bed, You have been a wonderful Hostess ( gawd i hope shes a chic and i didnt stuff my foot in my mouth ) you have a great night you winner you
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

    

Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

Join PowWows.com Today!

Your Guide to Native American Pow Wows Since 1996

Register For Free

Enjoy the benefits of being a member of PowWows.com!

Join our Native American online community focused on Pow Wow singing, dancing, crafts, Native American music, Native American videos, and more.

Add your Pow Wow to our Calendar

Share your photos and videos

Play games, enter contests, and much more!






New Threads

Pow Wow Calendar Search

 
Month: Year:

Location:

Videos

Featured Articles

Dance Styles

Crafts

Gallery