Register Groups Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 66
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Mr. Ed
Forum: Games and Polls 04-05-2011, 02:04 PM
Replies: 3,792
Views: 117,047
Posted By Mr. Ed
that might upset the squires

that might upset the

squires
Forum: Games and Polls 04-05-2011, 01:48 PM
Replies: 3,565
Views: 100,092
Posted By Mr. Ed
saddle she uses

saddle she uses
Forum: Games and Polls 04-05-2011, 01:43 PM
Replies: 2,636
Views: 81,071
Posted By Mr. Ed
:animated: Sniffing the air and posting here...

:animated:

Sniffing the air and posting here now
I wonder what happened to Roxie the Cow?:quiet:
No doubt about it I think I smell Summer
She's the new mare and a sweet newcomer:star:

I'll...
Forum: Games and Polls 06-27-2010, 01:16 PM
Replies: 2,636
Views: 81,071
Posted By Mr. Ed
Is she a pony? or is she a horse? I saw her...

Is she a pony? or is she a horse?
I saw her running--she felt like a force.

Eyes is some kind of horse's saint,
For feeding and sheltering that lil paint:regular_s

On my way now, and faster...
Forum: Games and Polls 12-31-2009, 11:43 AM
Replies: 2,636
Views: 81,071
Posted By Mr. Ed
:ridinghor:ridinghor:ridinghor To all my...

:ridinghor:ridinghor:ridinghor

To all my friends in the Horse Nation
I come back here to fix my reputation

Some of you gave me those red beads
Because of my very horsey needs
To belong to...
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:59 PM
Replies: 2,636
Views: 81,071
Posted By Mr. Ed
Now that's no way to be Can't you really see ...

Now that's no way to be
Can't you really see
There's no way that I can go
to many gals , don't ya know
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:54 PM
Replies: 23,567
Views: 766,092
Posted By Mr. Ed
Don't ask , don't tell ! That's my motto ! Don't...

Don't ask , don't tell ! That's my motto ! Don't want all these other gals gettin all jealous , do ya ?
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:52 PM
Replies: 16,527
Views: 543,959
Posted By Mr. Ed
You'll get all the 'ridin' you can handle and...

You'll get all the 'ridin' you can handle and then some !
Forum: Introductions 05-22-2008, 10:50 PM
Replies: 32
Views: 1,320
Posted By Mr. Ed
I don't think she does either ! I haven't no p.m....

I don't think she does either ! I haven't no p.m. yet !

Ginger , you sure are a pretty 'lil filly !
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:48 PM
Replies: 23,567
Views: 766,092
Posted By Mr. Ed
wasn't last night , but wasn't long ago either ,...

wasn't last night , but wasn't long ago either , remember now ? LOL
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:46 PM
Replies: 23,567
Views: 766,092
Posted By Mr. Ed
C'mon Baby , you know you love me , don't ya ?

C'mon Baby , you know you love me , don't ya ?
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:45 PM
Replies: 23,567
Views: 766,092
Posted By Mr. Ed
are you available on tuesday for a private riding...

are you available on tuesday for a private riding lesson ?
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:44 PM
Replies: 23,567
Views: 766,092
Posted By Mr. Ed
yer the one tellin' how you rode me ! So I'd say...

yer the one tellin' how you rode me ! So I'd say we know each other pretty well !
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:41 PM
Replies: 16,527
Views: 543,959
Posted By Mr. Ed
I heard you'll be available next week ! I'll...

I heard you'll be available next week ! I'll pencil ya in for tuesday !
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:38 PM
Replies: 2,636
Views: 81,071
Posted By Mr. Ed
well , let's see who could I be the way them...

well , let's see
who could I be
the way them gals are chasin me
I figure they'll set all them other mens free
but I'll round them up , one by one
ride 'em hard , then when I'm done
I'll give...
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:32 PM
Replies: 23,567
Views: 766,092
Posted By Mr. Ed
are you gonna talk to me again ??? Hmmmmm ?

are you gonna talk to me again ??? Hmmmmm ?
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:31 PM
Replies: 16,527
Views: 543,959
Posted By Mr. Ed
I'll don't want to ride ya all , when I get the...

I'll don't want to ride ya all , when I get the chance
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:29 PM
Replies: 2,636
Views: 81,071
Posted By Mr. Ed
you think I'm pushy , you ain't seen nothin' ...

you think I'm pushy , you ain't seen nothin'
I'll set you down and feed ya mutton !
too dang easy to rile you all
it'd be easy settin' you up for a fall
W.D. , you and Rez a fightin'
all riled...
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 10:12 PM
Replies: 16,527
Views: 543,959
Posted By Mr. Ed
well , I know you don't want to talk to me either...

well , I know you don't want to talk to me either !
Forum: Introductions 05-22-2008, 10:11 PM
Replies: 32
Views: 1,320
Posted By Mr. Ed
Weeeeeellll "lil lady , if yer so sure , send me...

Weeeeeellll "lil lady , if yer so sure , send me a p.m. and win a mystery prize !
Forum: Introductions 05-22-2008, 06:29 PM
Replies: 32
Views: 1,320
Posted By Mr. Ed
LOL , no & no guess I'll gallop off into the...

LOL , no & no

guess I'll gallop off into the sunset.......C-Yassssss
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 06:27 PM
Replies: 23,567
Views: 766,092
Posted By Mr. Ed
maaaannnnthat Motsy sure is purdy , ain't she ?

maaaannnnthat Motsy sure is purdy , ain't she ?
Forum: Introductions 05-22-2008, 06:23 PM
Replies: 32
Views: 1,320
Posted By Mr. Ed
And you've always been mah favorite filly on here...

And you've always been mah favorite filly on here !
Forum: Introductions 05-22-2008, 06:22 PM
Replies: 32
Views: 1,320
Posted By Mr. Ed
whyyyyy I'm always gooood ! I give the smoothest...

whyyyyy I'm always gooood ! I give the smoothest rides !:thumbsup:
Forum: Games and Polls 05-22-2008, 06:02 PM
Replies: 63,553
Views: 2,128,237
Posted By Mr. Ed
I juz galloped right past all y'all !

I juz galloped right past all y'all !
Showing results 1 to 25 of 66

 
Forum Jump

    

Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

Join PowWows.com Today!

Your Guide to Native American Pow Wows Since 1996

Register For Free

Enjoy the benefits of being a member of PowWows.com!

Join our Native American online community focused on Pow Wow singing, dancing, crafts, Native American music, Native American videos, and more.

Add your Pow Wow to our Calendar

Share your photos and videos

Play games, enter contests, and much more!






New Threads

Pow Wow Calendar Search

 
Month: Year:

Location:

Videos

Featured Articles

Dance Styles

Crafts

Gallery