Optin Monster

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lurkers and Stalkers on Pws.com....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lurkers and Stalkers on Pws.com....

    Okay okay..... I know there a bunch of ya lurkers and stalkers out there that just only want to remain anonymous by signing as 'guest' or a 'visitor' then maybe once in a while will respond to a post. But most of the time, I hear from friends or colleagues, oh I read this and that on Powwows.com or I read what you posted or will quote you exactly on something you posted..... Then they all try to keep it secret on who they are or keep a 'low profile', etc. Point is.... does it kinda freak you out that people are kinda like stalkin on ya and what you say???? LOL

    I know one person who is stalkin me....but that one is okay, I don't mind him stalkin me, since I KNOW who's name who shall not be named....hahhaa. And, I know he's reading this post too........

    And TT, that don't include you because I know you like to stalk, lurk, and be sooooooooo anonymous....LOL
    You have crossed my path, You will never be forgotten......


    EMAIL ME for GON 2014 Special Hotel, Air, and Car Rates...limited availability. Powwow special rates across the US and Canada. I also offer great vacation, business, and specialty fares to every destination in the world! Email for the rates
    [email protected]

  • #2
    which TT you talking about because they're both the same.....LOL!!!.......


    and I am not the one stalking here....LOL!!!
    sigpic

    ...And shephards we shall be. For thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand. That our feet may swiftly carry out thy command. So we shall flow a river forth to thee. And teeming with souls shall it ever be. E Nomini Patri, E Fili, E Spiritu Sancti.

    Comment


    • #3
      Originally posted by 50cal View Post
      which TT you talking about because they're both the same.....LOL!!!.......


      and I am not the one stalking here....LOL!!!
      The only TT.......Taness...... And yes, you are right both are the same....:D

      50Cal.....I know your more of a lurker than a stalker....aye
      You have crossed my path, You will never be forgotten......


      EMAIL ME for GON 2014 Special Hotel, Air, and Car Rates...limited availability. Powwow special rates across the US and Canada. I also offer great vacation, business, and specialty fares to every destination in the world! Email for the rates
      [email protected]

      Comment


      • #4
        but you haven't gotten to know me yet.....LOL!!!!........Yeah, I sometimes think Techno belongs in the 49 room.....LOL!!!!
        sigpic

        ...And shephards we shall be. For thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand. That our feet may swiftly carry out thy command. So we shall flow a river forth to thee. And teeming with souls shall it ever be. E Nomini Patri, E Fili, E Spiritu Sancti.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Nezbah View Post
          Okay okay..... I know there a bunch of ya lurkers and stalkers out there that just only want to remain anonymous by signing as 'guest' or a 'visitor' then maybe once in a while will respond to a post. But most of the time, I hear from friends or colleagues, oh I read this and that on Powwows.com or I read what you posted or will quote you exactly on something you posted..... Then they all try to keep it secret on who they are or keep a 'low profile', etc. Point is.... does it kinda freak you out that people are kinda like stalkin on ya and what you say???? LOL

          I know one person who is stalkin me....but that one is okay, I don't mind him stalkin me, since I KNOW who's name who shall not be named....hahhaa. And, I know he's reading this post too........

          And TT, that don't include you because I know you like to stalk, lurk, and be sooooooooo anonymous....LOL

          What about you? You are a perfect example of a cyberstalker!

          As for being the internet lurker you are, here is a good definition:

          Lurker does not participate in normal forum discourse, but she's out there...watching, reading every message. She is usually quite harmless, and more often than not her silence reflects a natural reticence rather than sinister motives. If a fight breaks out she will quietly observe to avoid revealing her position. Occasionally, however, some mysterious impulse drives her to de-lurk and attack. This totally unexpected assault is universally regarded as an ambush, and other Warriorettss will turn on her savagely. Lurker seldom sticks around to fight it out, however, and after a brief exchange, she once again slips out of sight.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 50cal View Post
            but you haven't gotten to know me yet.....LOL!!!!........Yeah, I sometimes think Techno belongs in the 49 room.....LOL!!!!
            Maybe cuz your easy to figure out......or maybe your just easy??? LOL ah, kidding. I don't think you wanna be on my hit list...aye. And Tanees belongs in the romper room....haha BTW, he's on top of my hit list....
            You have crossed my path, You will never be forgotten......


            EMAIL ME for GON 2014 Special Hotel, Air, and Car Rates...limited availability. Powwow special rates across the US and Canada. I also offer great vacation, business, and specialty fares to every destination in the world! Email for the rates
            [email protected]

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ta'neeszahnii Techno View Post
              Lurker does not participate in normal forum discourse, but she's out there...watching, reading every message. She is usually quite harmless, and more often than not her silence reflects a natural reticence rather than sinister motives. If a fight breaks out she will quietly observe to avoid revealing her position. Occasionally, however, some mysterious impulse drives her to de-lurk and attack. This totally unexpected assault is universally regarded as an ambush, and other Warriorettss will turn on her savagely. Lurker seldom sticks around to fight it out, however, and after a brief exchange, she once again slips out of sight.
              SHE??? SHE?? And you are assuming?? Okay ladies......let's hear it....
              You have crossed my path, You will never be forgotten......


              EMAIL ME for GON 2014 Special Hotel, Air, and Car Rates...limited availability. Powwow special rates across the US and Canada. I also offer great vacation, business, and specialty fares to every destination in the world! Email for the rates
              [email protected]

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ta'neeszahnii Techno View Post

                Lurker does not participate in normal forum discourse, but she's out there...watching, reading every message. She is usually quite harmless, and more often than not her silence reflects a natural reticence rather than sinister motives. If a fight breaks out she will quietly observe to avoid revealing her position. Occasionally, however, some mysterious impulse drives her to de-lurk and attack. This totally unexpected assault is universally regarded as an ambush, and other Warriorettss will turn on her savagely. Lurker seldom sticks around to fight it out, however, and after a brief exchange, she once again slips out of sight.

                I thought I was all sly.....aayyyee

                Yeah, what's this she, she, she.....

                Nezzy, only you would like your stalker....you like everybody...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kiyaanii mom View Post
                  I thought I was all sly.....aayyyee

                  Yeah, what's this she, she, she.....

                  Nezzy, only you would like your stalker....you like everybody...
                  LMAOH k-mom.......Yeah, well least I know what my stalker looks like....unlike TT....he's kinda freaky lookin... kinda like those glonnies in Holbrook that you don't want following you around....hahahah. Kidding TT. Hey but my stalker thinks your handsome!!

                  Well k-mom, I dunno bout all dem she's, sound like he may have some sort of disorder or something....hahahah
                  You have crossed my path, You will never be forgotten......


                  EMAIL ME for GON 2014 Special Hotel, Air, and Car Rates...limited availability. Powwow special rates across the US and Canada. I also offer great vacation, business, and specialty fares to every destination in the world! Email for the rates
                  [email protected]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Nezbah View Post
                    Maybe cuz your easy to figure out......or maybe your just easy??? LOL ah, kidding. I don't think you wanna be on my hit list...aye. And Tanees belongs in the romper room....haha BTW, he's on top of my hit list....
                    yeah, I admit........I'm easy sometimes....LOL!!!.....but you know you want me on that list.....LOL!!!
                    sigpic

                    ...And shephards we shall be. For thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand. That our feet may swiftly carry out thy command. So we shall flow a river forth to thee. And teeming with souls shall it ever be. E Nomini Patri, E Fili, E Spiritu Sancti.

                    Comment


                    • #11
                      Maybe Paul should make it so that you are assigned a guest ID and if you are just visiting and haven't signed in as a member. I know every time I come on it is usually maybe a couple of members and a bunch of visitors here.
                      Courage is just fear that has said it's prayers.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 50cal View Post
                        yeah, I admit........I'm easy sometimes....LOL!!!.....but you know you want me on that list.....LOL!!!
                        "sometimes" ?????

                        Comment


                        • #13
                          depends which fair I'm at......LOL!!!!



                          quitting time!!!!!.......see you all tomorrow!!!!!!!!!!!
                          sigpic

                          ...And shephards we shall be. For thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand. That our feet may swiftly carry out thy command. So we shall flow a river forth to thee. And teeming with souls shall it ever be. E Nomini Patri, E Fili, E Spiritu Sancti.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 50cal View Post
                            yeah, I admit........I'm easy sometimes....LOL!!!.....but you know you want me on that list.....LOL!!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by 50cal View Post
                              which TT you talking about because they're both the same.....LOL!!!.......


                              and I am not the one stalking here....LOL!!!
                              Thanks for clearing that one up. I was wondering about that same thing.

                              Originally posted by Nezbah View Post
                              The only TT.......Taness...... And yes, you are right both are the same....:D

                              50Cal.....I know your more of a lurker than a stalker....aye
                              LMAO--it doesn't bother me at all if someone's out there watching or lurking on the threads.LMAO I don't really care. Most of the time I'd like if they come in and post, but that's okay if they don't.

                              I really don't consider reading the threads and someone's profile as being a "stalker" 'cause it's all public info. It's not like they can get your home address or phone number that way unless you post it.LOL They can only get the info about you that you post.LOL

                              I honestly don't care if someone looks at my profile 100 times a day, it doesn't matter to me.LOL And some of us do make jokes about stalking each other and I think that that's funny.

                              Comment

                              Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

                              Loading...

                              Trending

                              Collapse

                              • OLChemist
                                Redhorse Cafe -- the Food Truck
                                by OLChemist
                                *Rose wakes Chuy up and chases him out in to the parking lot to see his new digs. She fires up the portable evaporative cooler next to the tables. *

                                Chuy, some iced tea, carne adovada, calabacitas, and sopaillas, please. It's so much fun to watch WD and BA chase their napkins in the...
                                06-21-2021, 01:08 PM
                              • Tsalagi_Phoenix
                                Books!
                                by Tsalagi_Phoenix
                                It seems that all the 'what are you reading now' threads have died and I decided to make my own thread for books.

                                Post what you're currently reading, ask for recommendations or give recommendations, post what books you got most recently and anything else book related.

                                I'm...
                                02-16-2012, 08:46 PM

                              Sidebar Ad

                              Collapse
                              Working...
                              X