Sumo

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

What kind do you gotz???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • What kind do you gotz???

    Ummm what kind of RUGS do you have in your home/trailer/apartment/casa??? LOL or maybe you just got good ole dirt on your dirt FLOORS *LMAO* JK

    :Chatter :Chatter

  • #2
    i got some carpet!!!! lol,just kiddin.i dont know.we dont really have rugs. ha ha ha lmao
    who lives in a pineapple under the sea? man i wish it was me!

    Comment


    • #3
      or carpet... same difference lol.. :Tongue...

      I know a weirdo kinda thread LMAO

      Comment


      • #4
        LOL

        what a nerd Chyna Gurl :p :Chatter :Chatter all askin bout peeps Floors and ish Well tell us whats on your floor then :taunting: :lol2: Inquiring minds most know
        *~*~*~Do Not Lead me in to Temptation I can Find it myself*~*~*~ :D :uptosomet

        Comment


        • #5
          well my kitchen has really really nice tile same goes with our 2 bathrooms (WASHROOMS for shanda's knowledge) LOL :Tongue and in my living room well its all carpeted BUT i have another like rug on top of it to keep it clean lol.. its gotta pretty cool floral design on it reminds me of the carpet that is in the Soaring Eagle Casino in Mt P

          but thats my home :p but i love my tiles tho... :Thumbs.. .but its a bytch to keep clean lol...

          Comment


          • #6
            YOu got nice taste SDnAZ *L* :Thumbs

            Comment


            • #7
              i got this gray carpet w/dirt designs in it. ;)
              The only time its too late to start dancing is when you're dead.

              Comment


              • #8
                dont be bustin on my dirt floors in my hogan... but in the hizzouse we gots carpet everywhere except the kitchen and (washrooms)?
                thanks dad for showing me the way, teaching me the language, and not leaving my mother...*L*

                *RoUg3 MoD sTaTuS*

                Comment


                • #9
                  Sorry injun boy, i have yet to see a hogan with tiled floors *LMAO* :rofl2: :rofl2: geezz then my kids wouldn't need toys if we lived in a hogan, they would just have that dirt to play with all day long!! *LMAO* :Chatter :Chatter

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by injunboy
                    dont be bustin on my dirt floors in my hogan... but in the hizzouse we gots carpet everywhere except the kitchen and (washrooms)?

                    Yeah washrooms lol.. well ohkay maybe for you i shoulda said *outhouses* :p with your hogan lol..unless you got indoor plumbing in your hogan??? LOL :Chatter :Chatter

                    Comment

                    Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

                    Loading...

                    Trending

                    Collapse

                    Sidebar Ad

                    Collapse
                    Working...
                    X