Announcement

Collapse
No announcement yet.

how ya like your guys to look??????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • how ya like your guys to look??????????

    how do ya like your guys to look ladies??? do ya like modren wit short and fixed hair??...long braids???just wanna know you opinion..

  • #2
    i like em either way as long as he makes it look good na mean :Tongue
    *~*~*~Do Not Lead me in to Temptation I can Find it myself*~*~*~ :D :uptosomet

    Comment


    • #3
      WELLL DONE!!! NO half baked shyt lol...or medium rare crap YUCk lol

      :Chatter :Chatter
      Last edited by BurBz; 01-06-2004, 08:01 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Burberrilish
        WELLL DONE!!! ho half baked shyt lol...or medium rare crap YUCk lol

        :Chatter :Chatter


        HO? or do you mean no? :p :Chatter :Chatter Well i like mines Medium well :Tongue :Naughty
        *~*~*~Do Not Lead me in to Temptation I can Find it myself*~*~*~ :D :uptosomet

        Comment


        • #5
          Originally posted by Crow_hunny_420
          HO? or do you mean no? :p :Chatter :Chatter Well i like mines Medium well :Tongue :Naughty

          :taunting: LOL you and shanda..ALWAYS catch my errrooorrrs lol..hahaha... ya know what i mean LOL :rofl2:

          Comment


          • #6
            Originally posted by Burberrilish
            :taunting: LOL you and shanda..ALWAYS catch my errrooorrrs lol..hahaha... ya know what i mean LOL :rofl2:

            I know im jus bustin yo chops
            *~*~*~Do Not Lead me in to Temptation I can Find it myself*~*~*~ :D :uptosomet

            Comment


            • #7
              ..no half baked shyt

              Don't matter to me..just as long as they take care of theirselves
              I only had 1 guy with long hair, rest had short
              I lub guys wif long hair tho..its setsy:49:
              (¯`·._)Ït §M꣣$ £¡kë ®åíñßÕw§ (¯`·._)

              Comment


              • #8
                long hair is cool but either way is good, as long as he's nice to me and likes my fam. :)
                Last edited by superndngyrl; 01-07-2004, 09:34 AM.
                The only time its too late to start dancing is when you're dead.

                Comment


                • #9
                  ..........like Steven Segal in his earlier days *LOL* :p
                  "Gaa wiin daa-aangoshkigaazo ahaw enaabiyaan gaa-inaabid"

                  Comment


                  • #10
                    LOL @ "setsy" (dee)

                    I dunno if I really have a type. A guy will appeal to me in more ways than one so I'm not set on one standard. As long as he's not a boozer or in jail. heheh :p

                    Comment


                    • #11
                      DARE I post on this? Jingle_wmn might have her eagle eyes out and try to spit some more knowledge to me. LOL.


                      A N Y W A Y S. I agree witcha Chew-Dog. No boozers, no loozers, only choosy lovahs.:Chatter

                      One requirement for me, they gotta be brown to be down. Short or Long hair is nice, but Long hair is always a plus. :D They gotta be NDN for sure, but all my girls that know me, know I like a little latino flava too.;) :Chatter I luvs me some Frankie J.:D

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ojibwaysweetie
                        ..........like Steven Segal in his earlier days *LOL* :p
                        LMAO!!!!!!! You are one crazy boogijiit Sweetie!:Chatter

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by *Kwe_Zee*
                          I luvs me some Frankie J.:D
                          OOOOOOOH-wee! I love his voice!!!! :2:

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by *Kwe_Zee*
                            LMAO!!!!!!! You are one crazy boogijiit Sweetie!:Chatter

                            chi boogitjiit niin! :Chatter
                            "Gaa wiin daa-aangoshkigaazo ahaw enaabiyaan gaa-inaabid"

                            Comment


                            • #15
                              Yeh chew dog, that would be nice for him to sing ya to sleep huh?

                              LOL Sweetie.. oh "chi" huh?;) :Chatter

                              Comment

                              Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

                              Related Topics

                              Collapse

                              • Crow_hunny_420
                                The Chase!
                                by Crow_hunny_420
                                Look when they chased down wacko jacko :p :lol2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:...
                                01-08-2004, 02:39 PM
                              • BurBz
                                *SIBLINGS* Do they taunt your life? LMAO
                                by BurBz
                                Yesss the siblings thread... or brother/sister, do you have any? Do you have any that you were separated at birth from LMAO JK ummm do you all gets along??? LOL :Chatter :Chatter Basically how do you get along with your brothers/sisters?
                                12-18-2003, 06:23 PM
                              • BurBz
                                Thank You Christopher Columbasss!!!!
                                by BurBz
                                Yesss ya dead mang.. thank you for the bad a$$ discounts you will provide this weekend in my shopping spree at the malls!!!!















                                *LMAO* :rofl2:


                                :l...
                                10-10-2003, 12:59 PM
                              • *Kwe_Zee*
                                What happened to NDNSPORTS?
                                by *Kwe_Zee*
                                Brent & John not pay the bill or what? Watch for a mass exodus of trash talkers coming soon to powwows.com!:Chatter
                                12-30-2003, 02:43 PM
                              • ~*~ShanLyn~*~
                                Attention Attention Everyone!!!
                                by ~*~ShanLyn~*~
                                AHem

                                Ladies and Gentlemen, Boys and Girls
                                Frequent Pws.com posters and occasional visitors!

                                THIS day is truly a day to be remembered as I, ~*~Shanlyn~*~ reach thats right......4000 posts......
                                its been a long time coming and I've worked hard at...
                                02-04-2004, 01:26 PM

                              Trending

                              Collapse

                              • OLChemist
                                Redhorse Cafe -- the Food Truck
                                by OLChemist
                                *Rose wakes Chuy up and chases him out in to the parking lot to see his new digs. She fires up the portable evaporative cooler next to the tables. *

                                Chuy, some iced tea, carne adovada, calabacitas, and sopaillas, please. It's so much fun to watch WD and BA chase their napkins in the...
                                06-21-2021, 01:08 PM

                              Sidebar Ad

                              Collapse
                              Working...
                              X