Sumo

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Osama Jokes ... maybe a bit old... lol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Osama Jokes ... maybe a bit old... lol

    Okay this Osama joke thingy maybe a bit old but this morning as i was coming to work and I was passing this pickup truck on the road and in back on the tailgate there was this flippin huge sticker covering the entire tailgate that said:

    Osama I Did Your Mama



    :Chatter :Chatter LMAO yeah thought that was pretty hilarious.... being that it's only 8:30 am at that time lol....

    Anyone else have any Osama jokes? LOL :p

    :lol2:

  • #2
    you nerdhole chyna gurl :taunting:
    *~*~*~Do Not Lead me in to Temptation I can Find it myself*~*~*~ :D :uptosomet

    Comment


    • #3
      Originally posted by Crow_hunny_420
      you nerdhole chyna gurl :taunting:

      :dontknow: what??? :uptosomet :p


      It was in BIG letters on the tailgate of that truck!! :taunting:




      :Chatter :Chatter

      Comment

      Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

      Related Topics

      Collapse

      • BurBz
        Ataris... *LMAO*
        by BurBz
        Yeah so who misses the good ole ATARI!!! :rofl2:

        I think that was the BOMB kinda ummm game thingy station lol.. even tho it was kinda old skewl and what not back then, but the original games that went with atari were much better than the now aday games :p


        What bout...
        11-20-2003, 03:30 PM
      • BurBz
        ToOoOoO SHoRt!!!!
        by BurBz
        Mannnn i have to come back to work now, my vacation was just toooo short this time!! *L* :Chatter :Chatter

        Who else wishes for a longer vacation??? LOL or more days off?? LOL

        :p
        12-01-2003, 10:58 AM
      • BurBz
        ~*MisTleToes*~
        by BurBz
        Does any one put up Mistletoes in your home? or anywhere else?? LOL I was just curious because when i went to the grocery store a few days ago, there were like those lil boyscouts selling mistletoes lol... :Chatter :Chatter
        12-22-2003, 11:27 AM
      • BurBz
        Abdominal Pain, Bloating, Constipation????
        by BurBz
        Anyone else having this problem??? I'm gettin tired of that pop up!! :Mad Grrrrrr..it scrolls down with you too....GET RID OF IT! LMAO!

        :Chatter

        and no i'm not constipated! :rofl2: i drink plenty of water! LMAO :Chatter
        12-02-2004, 03:33 PM
      • ~*~ShanLyn~*~
        Attention Attention Everyone!!!
        by ~*~ShanLyn~*~
        AHem

        Ladies and Gentlemen, Boys and Girls
        Frequent Pws.com posters and occasional visitors!

        THIS day is truly a day to be remembered as I, ~*~Shanlyn~*~ reach thats right......4000 posts......
        its been a long time coming and I've worked hard at...
        02-04-2004, 12:26 PM

      Trending

      Collapse

      There are no results that meet this criteria.

      Sidebar Ad

      Collapse
      Working...
      X