Sumo

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

ignorant old man

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ignorant old man

    Will some one please tell me where to go to learn this language. like" lol " and all the crazy stuff you people use. My Dad had a better time learning English than I am having with this.. at first I thought heck, maybe its navajo! Just point me the right direction, or do you have to have a dictionary...cheeeez
    My bark is worse than my bite

  • #2
    i googled the following. not all are used but you get the idea :p

    AAMOF As a matter of fact
    AFAIK As far as I know
    BAC By any chance
    B4 Before
    B4N Before now
    BBL Be back later
    BRB Be right back
    BTW By the way
    CMIIW Correct me if I'm wrong
    CUL See you later
    DH Darling husband (or 'Darn husband' depending on context)
    DW Darling wife (see DH)
    DD Dear daughter
    DS Dear son
    EOF End of file
    FITB Fill in the blank
    4U For you
    F2F Face to face
    FWIW For what it's worth
    GMTA Great minds think alike
    HTH Hope this helps
    IAC In any case
    IKWUM I know what you mean
    IMHO In my humble opinion
    IMO In my opinion
    IOW In other words
    IYKWIM If you know what I mean
    J/K Just kidding
    JM2C Just my two cents
    KWIM Know what I mean
    LOL Laughing out loud
    NN2R No need to reply
    OIC Oh, I see
    OTOH On the other hand
    ROTFL Rolling on the floor laughing
    ROTFLMAO Rolling on the floor laughing my [email protected]# off
    SICS Sitting in the chair snickering
    TIA Thanks in advance
    TNX or TXS Thanks
    TTFN Ta-ta for now
    2L8 Too late
    2U To you
    WB Welcome back
    WTG Way to go!
    YSR Yeah, sure, right
    YWIA You're welcome in advance

    Comment


    • #3
      lol @ maybe its navajo

      Comment


      • #4
        Thanks so much, But I hope there isn't a quiz later.
        My bark is worse than my bite

        Comment


        • #5
          TY thank you
          I love that song, let's turn the music up!


          Smilies is not my 1st Language

          Comment


          • #6
            WTF

            Comment


            • #7
              GOG = Grumpy old grouch

              MOF = mean old fart

              BTRH = Born to Raise hell

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lil Stinker
                WTF
                WTF= What the F**** sorry, couldn't resist that one :p

                Comment


                • #9
                  snafu= situation normal all [email protected] up
                  fubar= [email protected] up beyond all repair

                  and for the gals


                  rtfm= read the freakin manual !!!!!:D
                  Listen to my heart, not just my mouth! The most powerfull thing we can do is,,,share,,, if we don't it dies with us.

                  It is the year of the bear, I am sharpening my claws and will no longer tollerate harrassment.

                  Born in Winnipeg raised in the Pikwakanagan, Deutschland was never home! Army brat that had no choice in a parents duties to home and country. I Too Serve our flag and work for the uniform.
                  Stand behind our troops or stand IN FRONT of them.

                  Comment


                  • #10
                    BTW - By the way

                    OMGS - Oh my Great Spirit! - the jib way of saying OMG - oh my god!

                    OFFS - oh for [email protected]%* sakes!

                    GTFOH - Get the [email protected]%* outta here!



                    For the men:

                    CYODS&FYODS - cook your own damn supper & find your own damn socks!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Singing Eagle

                      For the men:

                      CYODS&FYODS - cook your own damn supper & find your own damn socks!
                      :clap: :clap:

                      And FYI: Since when do guys read the manual????
                      ...it is what it is...

                      Comment


                      • #12
                        wyo_rose
                        Since when do guys read the manual????

                        a) since we started writing them for gals on how to cook for
                        dummies


                        b) all the time, specially the pms manual!!!

                        and btw I don't ever let a woman in my kitchen, I love to cook too much for that, besides the best chefs in the world are still known to be men,,,no offense meant though gals:devil
                        Listen to my heart, not just my mouth! The most powerfull thing we can do is,,,share,,, if we don't it dies with us.

                        It is the year of the bear, I am sharpening my claws and will no longer tollerate harrassment.

                        Born in Winnipeg raised in the Pikwakanagan, Deutschland was never home! Army brat that had no choice in a parents duties to home and country. I Too Serve our flag and work for the uniform.
                        Stand behind our troops or stand IN FRONT of them.

                        Comment


                        • #13
                          No offense??? Whatever....

                          The only guys that write manuals must have English as a 2nd Language.

                          And the only manual instructions that guys need on PMS is DUCK AND COVER!!:P

                          75% of men have little if no idea how a kitchen works, except how to dish themselves a plate.

                          As opposed to only 10 % of women.

                          :Angel:
                          ...it is what it is...

                          Comment


                          • #14
                            Thanks for the edjukashun.
                            My bark is worse than my bite

                            Comment


                            • #15
                              ladies to men---- 8haps2e1- it happens to everyone (which is a lie but hey, its the internet right?)
                              WHEN FACED WITH A CHALLENGE, LOOK FOR A WAY NOT A WAY OUT.
                              Death: The pain passes but the beauty remains.

                              Comment

                              Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

                              Loading...

                              Trending

                              Collapse

                              There are no results that meet this criteria.

                              Sidebar Ad

                              Collapse
                              Working...
                              X