Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allen Retasket Jr...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Allen Retasket Jr...

    that Allen Retasket Jr. is pretty good... good enough to beat Brandon Daniels... this guy has mad stylez...seen him dancing this last weekend in Osoyoos...took some money home...hes hella cool to get along with.... what you guys think about his stylez???? come on....hes da best up and coming dancer so far....i love his stylez...
    *Stephanie

    R.I.P Alex Archie
    March 12, 1966 to May 7, 2003
    ***AIDS***
    Creator Please Help Us Find A Cure..

  • #2
    fo real...man....love the way he dances....he was tearin it up at treaty dayz....durin a speacial....damn...ayez no but allen i like that one part where you were brushin ur shoulderz off durin that special...well yea HOLLA
    ~*~M!zZ*CouRtn3y*D3n!s3*BuCk~*~

    Comment


    • #3
      Awsome outfits too

      Awsome outfits.awsome colors.
      In my opinion, he's the best double beat dancer......bar none.

      Comment


      • #4
        fo sho...an love the outfits....ooohhhhhhhhwwwweeeeee
        ~*~M!zZ*CouRtn3y*D3n!s3*BuCk~*~

        Comment


        • #5
          i love this guys outfits... its killer...
          *Stephanie

          R.I.P Alex Archie
          March 12, 1966 to May 7, 2003
          ***AIDS***
          Creator Please Help Us Find A Cure..

          Comment


          • #6
            what do you think of him?
            ~*~M!zZ*CouRtn3y*D3n!s3*BuCk~*~

            Comment


            • #7
              is this the "omg AR Jr is sooo cute" thread?

              aye jokes. naw, he dances pretty goot.

              ive heard someone refer to his dad as their "inspiration" once before

              its kewl to see familes dance together
              Miss Mia :Wave

              Comment


              • #8
                yea his own topic about him....man where you at? i need to talk to you about something....like what happen this past weekend there budddy....:D
                ~*~M!zZ*CouRtn3y*D3n!s3*BuCk~*~

                Comment


                • #9
                  yeah definetely have to say he's getting pretty good on that sewing machine in order to do all those killer outfits. But yeah, he's definetely got a unique style, plus he's a hottie too

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ndnangel
                    yeah definetely have to say he's getting pretty good on that sewing machine in order to do all those killer outfits. But yeah, he's definetely got a unique style, plus he's a hottie too
                    wuz he that one guy we gave a ride home that one night after the powwow ndnangel??...hehehe:D.....saw him dancing at kamloopa....pretty fun to watch....i 'unno if he's a hottie tho....bettr check ur sources........:p
                    there's no "i" in Yakama

                    My Website

                    Comment


                    • #11
                      LoL...ghetto....well anyway what you at Allen????? to busy snaggin or what....ayez jus playin wit cha....where you headin this weekend there Allen????
                      ~*~M!zZ*CouRtn3y*D3n!s3*BuCk~*~

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by uw_n8iv
                        wuz he that one guy we gave a ride home that one night after the powwow ndnangel??...hehehe:D.....saw him dancing at kamloopa....pretty fun to watch....i 'unno if he's a hottie tho....bettr check ur sources........:p

                        yeah that was the same guy that we gave a ride home to. Geeze always clowin huh? no just messing well anyways where you headed this weekend uw_n8iv?

                        Comment


                        • #13
                          hey hey hey whats goin on?????
                          ~*~M!zZ*CouRtn3y*D3n!s3*BuCk~*~

                          Comment


                          • #14
                            ....LOL iz he ur snagg ndn chick

                            Comment


                            • #15
                              Porky Roach!!!!!!!

                              Hi what's up? If your reding this then I was kinda wanting to know if you may have a porky roach I can buy! I kinda need it in a little bit so if you think me and you can nagotiate, then just e-mail me or leave me an offline message.

                              [email protected], Always #1 grazz dancer, Ryan RW

                              Comment

                              Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

                              Loading...

                              Trending

                              Collapse

                              There are no results that meet this criteria.

                              Sidebar Ad

                              Collapse
                              Working...
                              X