Sumo

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Your Favorite Teen Grass Dancer and where there from?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dee_Sea55
    replied
    Rylan Brady- Pawnee, OK
    Steve Dubray Jr.- SD
    Cante Knite- SD
    Zach Red Bear- MN
    Marvin LaPlante- Eagel Butte, SD
    Naca Charging Crow- SD (i think)
    Aj Redman- White Buffalo, SK.
    Jon Taken Alive- Little Eagel, SD
    Buck Spottted Tail- Rosebud, SD

    Leave a comment:


  • elmogurl_#2_05
    replied
    still an i noe its not all about comp cuz i dont win all tha time eder! i aint braggin or complainin so ....whut up Elmo_gurl holla

    Leave a comment:


  • southern girl
    replied
    my fav r

    kevin austin 4'rm kyenta

    laren nodman 4'rm phx

    Leave a comment:


  • Cree Unit 21
    replied
    haha i got one but i'm straight k.
    Troy Shepard hes from Whitebear First Nation.
    Hes in mens whoops

    Leave a comment:


  • Cree Unit 21
    replied
    Originally posted by Elmo_Gurl
    i agree with both of yall kelsey can beat dakoda [dakoduh] gave e.g.32_05 some rep
    and its priscilla f.y.i kelsey may some old moves but they makin him win that money!! d.m will lose this year an you noe it "Y.J" an mason is bad but u've never seen him dance also some reps to u Cree unite aka Red Dawg wuss up??? an a hell of a lot of reps to my homeboi n8v creeper an a LIL rep for sophie El. an alot ta elmogurl_#2_05

    HOLLLLAAA
    wussup back haha

    Leave a comment:


  • Cree Unit 21
    replied
    Originally posted by elmogurl_#2_05
    Mson cannot beat kelsey but maybe dakoduh
    Hey elmogurl u never know but i got some bros that dnce grass
    Alex c. hes tha champ in the ontario and manitoba.
    He got some serious moves haha he took first like mostly all tha time.Oh yeah pow-wow is not about winning all tha time u know?
    Competitions not everything.
    Can't dis people all the time too.

    Leave a comment:


  • elmogurl_#2_05
    replied
    Mson cannot beat kelsey but maybe dakoduh

    Leave a comment:


  • Bling Blingin Sioux
    replied
    my favs are...

    BUCK SPOTTED TAIL FROM ROSEBUD, SD
    AJ REDMEN FROM FORT.QUIPELLE, SK
    JOHN TAKIN ALIVE FROM STANDING ROCK
    RON MCNABB FROM SK
    AND WAYNE CRUE FROM FORT HALL

    THESE DANCERS ARE REAL DOPE!!...GOTTA LUV THIER DANCING


    OHHH MY BAD...I DIDN'T KNOW IT WAS FOR TEEN GRASS DANCERS..LOL...I THOUGHT IT WAS WHO'S YOUR FAVORITE MEN GRASS DANCERS..LOL...I GUESS I SHOULD READ BETTER...LOL
    Last edited by Bling Blingin Sioux; 02-15-2006, 11:11 AM.

    Leave a comment:


  • Elmo_Gurl
    replied
    i agree with both of yall kelsey can beat dakoda [dakoduh] gave e.g.32_05 some rep
    and its priscilla f.y.i kelsey may some old moves but they makin him win that money!! d.m will lose this year an you noe it "Y.J" an mason is bad but u've never seen him dance also some reps to u Cree unite aka Red Dawg wuss up??? an a hell of a lot of reps to my homeboi n8v creeper an a LIL rep for sophie El. an alot ta elmogurl_#2_05

    HOLLLLAAA

    Leave a comment:


  • youngestjingles
    replied
    what-everrrrrr

    haha keep dreaming Priscella, you wish. that's why ur 2 shy to talk 2 him or what. hahaha u know d.m can beat k.h any day or night, kelsey's move's are tired out now. ase j/k my man Mason is tha KING hahahahahahahahahaha

    Leave a comment:


  • elmogurl_#2_05
    replied
    Originally posted by youngestjingles
    first of all there are some things that i have to say! okay elmogurl? dakota m can beat kelsey any day! hahaha just playin" !!!!! calm down when you read this j/ k then. it's clear, that DAKOTA M is tha king of Teen Boyz Grass! hahahaha, beat that!

    whut i dont think sooooooooooo my future man will beat ur so called "man" anytime anywhere! 10.00 kelsey will beat dakoduh [ like on brother bear "koduh or KODA lol"] look on the internet for them and at some powwow like a casino or whutever there is five places an kelsey took lead [first] dakoda took second f****** place hhhhahahahahahahhahahahahahahahahahahahha HEHEH *LOLLOLOLOL*J/J[seriously lookit up]

    Leave a comment:


  • elmogurl_#2_05
    replied
    Originally posted by youngestjingles
    first of all there are some things that i have to say! okay elmogurl? dakota m can beat kelsey any day! hahaha just playin" !!!!! calm down when you read this j/ k then. it's clear, that DAKOTA M is tha king of Teen Boyz Grass! hahahaha, beat that!

    wwwhatttttttttt ohhh heeeeeeeeelllllllll naaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! i did not hear that!!!!!!! i noe my future man will beat ur so called "man" any place anytime i bettcha 10.00 on that u'll see plus if you see winners i think it was julyamsh or whatever kelsey then "dakodddddduuuuuuhhhhh" took second place***** i think kelsey will beat kelsey again this time either you or me will be thuurrrr to see THIS TIMEEE!!!!!!!!!! HEHEHEHEH HA HA

    Leave a comment:


  • youngestjingles
    replied
    i luv grass dancers

    first of all there are some things that i have to say! okay elmogurl? dakota m can beat kelsey any day! hahaha just playin" !!!!! calm down when you read this j/ k then. it's clear, that DAKOTA M is tha king of Teen Boyz Grass! hahahaha, beat that!


    Leave a comment:


  • elmogurl_#2_05
    replied
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeexxxxxxxxxxxxxcccccccccccccccccu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssss sssseeeeeeeeeeeeeeeeeeee mmmmmmmeee?! oh hell nah he's bad and jugdeing by the way u r he would never go out wit a gurl like that lol {i jokes sorta serios too}

    Leave a comment:


  • Nijuni Nilyn
    replied
    F.y.i.

    ATTENTION:ALL YOU LADIEZ WHO LIKE(D) OR HAVE EVER SNAGGED OR PLANNING ON SNAGGIN' WIT WINDYBOY,HANDS OFF.HEZ MINE NO EXCUSES.SIMPLY STAY AWAY!! Im happy that all u think my man is a [email protected]$$ grassdancer.That just means that a got tha cream of tha crop.so if u got n-e questions hit me or my cuz up AKA HUMMY.Thanx,L8.

    Leave a comment:

Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

Loading...

Trending

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Sidebar Ad

Collapse
Working...
X