Announcement

Collapse
No announcement yet.

hottest dancer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hottest dancer?

    Who do you guys think is the hottest dancer both male and female. Please also tell what type/age of category they dance in!

  • #2
    ME!! I dance womens jingle.....
    :Chatter



    Im so vain today.lol.:Chatter :Chatter
    NO MY EYES REALLY DONT LOOK LIKE THAT........ THATS ME AS A BRATZ DOLL ;)

    http://pages.ivillage.com/sagkeengpowwow2003/

    Some guys are good with their drum sticks.... and some just arent...:karate:

    Comment


    • #3
      [QUOTE]Originally posted by eagleclan22
      [B]ME!! I dance womens jingle.....





      :Chatter
      HM in no special order Jingle Genie
      Jingling Chica
      Xammey
      Crow honey
      Bushey Braids
      These ladies are so hot rite now they can make ice melt.
      Last edited by VIP4life; 11-29-2003, 04:20 AM.

      Comment


      • #4
        Oh goood Lord... I see NDNSPORTS has finally made it's way over huh? LOL.. Up next folx is the unabashed hateration!:Chatter

        Comment


        • #5
          *ROFL* hey, i cleaned up ndnsports.... a bit.. haha :p In Crow's words.. You nerdhole! *LMAO* hey wallflower.. youre not so bad yourself :Naughty *L* crazy girl :Tongue
          "Smile If U's A Hottie" :50:

          "Good Better Best Never Let It Rest Until The Good Is Better And The Better Is Best" :D

          Comment


          • #6
            Originally posted by ~*~Xammy~*~
            *ROFL* hey, i cleaned up ndnsports.... a bit.. haha :p In Crow's words.. You nerdhole! *LMAO* hey wallflower.. youre not so bad yourself :Naughty *L* crazy girl :Tongue

            HEY THATS MY WORD LOL :p :Tongue

            Comment


            • #7
              *LMAO* I meant to say Burb.. jokes.. *LMAO* all off!! Summer Begay you are one hott mamasita! :Tongue
              "Smile If U's A Hottie" :50:

              "Good Better Best Never Let It Rest Until The Good Is Better And The Better Is Best" :D

              Comment


              • #8
                :oOkay you too Shamaray Yazzie!:D :Chatter

                Comment


                • #9
                  I'm sorry

                  I furgot about :wall: REZEBEL & BURBERRILISH . How could I leave you to hotties out , please forgive.:o

                  Comment


                  • #10
                    That's OK wallflower, sometimes Shamaray Bahe has to refresh our old memories!:p :D

                    I vote Wallflower as the hottest hottie of them all... thank you.:p :Chatter

                    Comment


                    • #11
                      Bahe!??? Bahe?? *LMAO* :rofl2: crazy :p
                      "Smile If U's A Hottie" :50:

                      "Good Better Best Never Let It Rest Until The Good Is Better And The Better Is Best" :D

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by *Kwe_Zee*
                        That's OK wallflower, sometimes Shamaray Bahe has to refresh our old memories!:p :D

                        I vote Wallflower as the hottest hottie of them all... thank you.:p :Chatter

                        OMG BAHE!! LMAO SHAMARAY BAHE!!!

                        :rofl2: :rofl2:


                        Summmer you goofy girl!! LOL


                        :Chatter :Chatter :Chatter


                        I better shuddup before she says my real name LMAO :devil

                        Comment


                        • #13
                          :rofl2: i think that's her way of tryin to disguise my identity.. ayes *LMAO*
                          "Smile If U's A Hottie" :50:

                          "Good Better Best Never Let It Rest Until The Good Is Better And The Better Is Best" :D

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by *Kwe_Zee*
                            That's OK wallflower, sometimes Shamaray Bahe has to refresh our old memories!:p :D

                            I vote Wallflower as the hottest hottie of them all... thank you.:p :Chatter



                            Me:dancer: If MEMORY serves you rite.:devil

                            Comment


                            • #15



                              No need to worry about somebody exposing your NAME Charlene Whitecalves.:D

                              Comment

                              Join the online community forum celebrating Native American Culture, Pow Wows, tribes, music, art, and history.

                              Loading...

                              Trending

                              Collapse

                              There are no results that meet this criteria.

                              Sidebar Ad

                              Collapse
                              Working...
                              X